Lekce 10 - Tvorba firemních identit - Printové materiály
V minulé lekci, Tvorba firemních identit v AI - Bannery, jsme se věnovali tvorbě bannerů. Ukázali jsme si, jak dokážeme pracovat s malou šířkou prostoru formátu skyscraper (160x600) a nechali jsme naší fantazii pracovat na banneru formátu 300x250.
V minulém díle našeho seriálu o firemních identitách jsme se zabývali elektronickou formou reklamy. Nemuseli jsme tedy řešit žádné spadávky, safe zóny atd. To v této lekci neplatí, protože se podíváme na printový materiál (samozřejmě lze ho uvést i elektronicky), v našem případě však poslouží v tištěné podobě.
Budeme vytvářet slevové poutače, které mají
zákazníka nalákat do našich podniků (kaváren). Zde nejsme nikterak
omezení formátem, jako tomu bylo např. u vizitek, bannerů, nebo případně
i kalendáře. Slevové poukazy můžeme zákazníkům "servírovat" jako
A4
, případně malé slevové kartičky, které si snadno strčí
do svých peněženek. O to to bude pro nás lepší a snadnější. Vytvoříme
si dva typy slevových kartiček. Jedna nám bude zobrazovat dvě slevy s tím,
že si je zákazník může rozstřihnout. Poté budeme vytvářet samostatné
kartičky.
Příklad slevových poukazů můžete vidět níže, viz:
Proč použít Illustrator
Protože v něm můžete udělat slevové kartičky velice jednoduše a rychle. Pokud byste chtěli do své slevové karty dosadit
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se opět vrátíme k dalším printovým materiálům. Tentokrát se dostaneme k tvorbě slevových karet a poukázek.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.