Lekce 9 - Tvorba firemních identit v AI - Bannery
V předchozím kvízu, Kvíz - Vizitka a kalendář v Adobe Illustrator, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V dnešní lekci se budeme opět věnovat tvorbě našich firemních identit. Tentokrát se zaměříme na elektronický formát bannerů, který můžeme prostřednictvím Skliku, případně i Google Ads, umístit na internet. Nebudu vám nyní zde uvádět, co je lepší, horší, jaké jsou výhody a nevýhody. Osobně se mi spíše lépe pracuje s google ads, proto budeme vytvářet bannery v podporovaných formátech na google ads, viz obrázek níže:
Vytvoříme si dva základní bannery. Jeden, který
můžeme nazvat jako skyscraper (mrakodrap). Ten je sice hojně
využívaný, avšak bohužel jsme v jeho případě velice omezeni šířkou
(120
x600
) a je tedy jen na naší fantazii, co zde
dokážeme vymyslet. Druhý banner bude formátu
300
x250
. Zde již můžeme naší fantazii využít o
něco více a vymyslet, jakým způsobem budeme tento formát reklamy
prezentovat.
K čemu má sloužit banner
Banner samozřejmě není pouze o obrázcích a Ilustracích. Měl by obsahovat
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V praktické části lekcí si opět ukážeme, jak vytvořit další firemní identitu. Tentokrát se zaměříme na reklamní bannery, které potkáváme dnes a denně.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.