Lekce 8 - Tvorba firemních identit v AI - Kalendář
V minulé lekci, Tvorba firemních identit v AI - Vizitka, jsme se zabývali tím, co nemůže chybět v naší peněžence, nebo na našem stole. Tvorbou vizitky, která by skvěle popsala, co naše společnost představuje.
Již jsme se postupně propracovali k tomu, že jsme si vytvořili vlastní firemní logo a vizitku. Na to jak lze vyjádřit firemní identitu nám ovšem zbývá spousta možností. Na konci roku většina firem věnuje svým partnerům, případně i nejvěrnějším zákazníkům, své upomínkové předměty, aby jim sdělili, že na ně myslí, a že s nimi samozřejmě i do budoucna počítají.
K tomu slouží i vlastní firemní kalendář, který se právě jako takový upomínkový předmět velice hodí. I do tohoto kalendáře můžeme vložit vlastní firemní identitu a ukázat, jak to ve firmě chodí, jak se prezentuje, nebo i jak se bude prezentovat během následujícího roku. Zda ve firmě dojde k inovacím, nebo to bude pořád ta stará, dobrá organizace, která lpí na svých tradicích. Obojí určitě není nijak zlé.
Určitě není ani špatné uvést jména partnerů, se kterými společnost úzce spolupracuje a vyjádřit jim tím poděkování za dobrou spolupráci. Je možné to brát i jako víru v další úspěšný rok spolupráce.
Proč použít na tvorbu Illustrator
I firemní kalendář můžeme pomocí několika šikovných nástrojů vytvořit v Illustratoru. Pojďme se tedy
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci si ukážeme další z firemních identit, které lze v Illustratoru vytvořit. Zaměříme se na velice jednoduchý roční firemní kalendář.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.