Řešené úlohy k 7. lekci Blender aminace
V minulé lekci, Modelujeme kavárnu v Blenderu - Budova, ulice a lampy, jsme si vytvořili kavárnu a vymodelovali její vybavení. Nakonec jsme si vytvořili ulici a pouliční lampy.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti modelování
kavárny z minulých lekcí Blender animace. Ve vlastním zájmu se je pokuste
vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale
pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro
vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
V tomto cvičení budou jednotlivé příklady na sebe navazovat.
Jednoduchý příklad
Vymodelujte základ budovy kavárny pomocí objektu Cube. Poté ze strany vymodelujte a vytvořte schody za pomocí objektů Plane a Cylider. Nakopírujte je modifikátorem Array. Dále vytvořte
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy modelování v Blenderu na téma modelování kavárny. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.