Řešené úlohy k 12.-14. lekci Blender animace
V minulé lekci, Animujeme v Blenderu - Den a noc, světla, auto, jsme si uvedli animaci dne a noci, nastavení světel a animaci auta. U animace dne a noci jsme si určili délku animace, nastavili textury, hvězdy a rychlost přechodu. U animace světel jsme si nastavili, aby se rozsvěcovaly a zhasínaly podle dne a noci. A autu jsme nastavili odkud kam pojede.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti tvorby animace v Blenderu z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Vložte objekt Icosphere a nastavte animaci pohybu po ose
Y o 3
metry. Dále nastavte, ať se objekt otočí
o 180
stupňů po ose X. Poté nastavte
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy modelování v Blenderu na téma tvorba animace. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.