Lekce 12 - Animujeme v Blenderu - Timeline a Graph Editor
V předchozím kvízu, Kvíz - Textury v Blenderu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V této lekci si ukážeme, jak nastavit animaci v Blenderu a vysvětlíme si základní pojmy z oblastí Timeline a Graph Editor.
Vytvoření scény
Začneme tím, že si vytvoříme úplně nový projekt nebo další scénu. Pro vytvoření další scény klikneme na ikonu se dvěma papíry, která se nachází nad Editor Type a v menu New Scene klikneme na New:
Na vytvoření nového projektu si otevřeme znovu přímo program Blender. Nebo v horní levé liště si rozklikneme menu File. Rozklikneme si hned první možnost New a klikneme na General:
Vložíme si objekt Cube a povytáhneme si za horní okraj výše Timeline (časovou osu), která se nachází dole.
Timeline
Používá se na práci s klíčovými snímky a na nastavení délky animace. Obsahuje také
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci si ukážeme, jak nastavit animaci v Blenderu. Vysvětlíme si základní pojmy z oblastí Timeline a Graph Editor.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.