NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 12 - Animujeme v Blenderu - Timeline a Graph Editor

V předchozím kvízu, Kvíz - Textury v Blenderu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.

V této lekci si ukážeme, jak nastavit animaci v Blenderu a vysvětlíme si základní pojmy z oblastí Timeline a Graph Editor.

Vytvoření scény

Začneme tím, že si vytvoříme úplně nový projekt nebo další scénu. Pro vytvoření další scény klikneme na ikonu se dvěma papíry, která se nachází nad Editor Type a v menu New Scene klikneme na New:

Na vytvoření nového projektu si otevřeme znovu přímo program Blender. Nebo v horní levé liště si rozklikneme menu File. Rozklikneme si hned první možnost New a klikneme na General:

Vložíme si objekt Cube a povytáhneme si za horní okraj výše Timeline (časovou osu), která se nachází dole.

Timeline

Používá se na práci s klíčovými snímky a na nastavení délky animace. Obsahuje také


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 925 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 28 článkům (16 lekcí, 7 praktických cvičení, 5 testů) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V této lekci si ukážeme, jak nastavit animaci v Blenderu. Vysvětlíme si základní pojmy z oblastí Timeline a Graph Editor.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Lukáš Láznička
Avatar
Aktivity