Reflexe - přepis třídy
Reflectotron
Jedná se můj výtvor do soutěže Machr na OOP - reflexe. Archiv ke stažení obsahuje solution s projektem Reflectotron a stejnojmennou hlavní třídou.
Cílem je z instance jakéhokoliv objektu odhadnout zdrojový kód dané třídy. Instance se předává v konstruktoru a to buď jako object, nebo Type pro statické třídy (použití operátoru typeof).
Zdrojový kód bude také obsahovat hodnoty jak instančních, tak statických proměnných se všemi modifikátory přístupu. Program mimo jiné podporuje
- Atributy - u všeho, včetně jejich vlastností a jednoduché "umělé inteligence" pro pouze parametrizované konstruktory
- Generika
- Volitelné parametry metod, klíčová slova ref a out
- Indexery
- Přetěžování operátorů
- Správa jmenných prostorů, tj direktivy using a řešení konfliktů mezi názvy tříd
- Vypsání nejen veřejných, ale i privátních a protected prvků
- async metody
- Vypsání enum
Výsledný zdrojový kód najdete ve vlastnosti ReflectedInfo třídy Reflectotron
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 56x (127.85 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#