BLACK FRIDAY! Slevy až 80 % jsou všude. Tak je nepropásni a přejdi do rostoucího IT oboru!

Lekce 24 - Unity (C#) Android - Publikování na Google Play

V minulé lekci, Unity (C#) Android - Konec hry, jsme přidali zakončení hry a potřebné GUI.

Dnes se podíváme na to, jak publikovat naši hru, aby si ji mohli stáhnout Android uživatelé.

Poplatek za publikování aplikace na Play Store pro Androidy je 25 dolarů, což je v přepočtu kolem 560 Kč. Tato částka se zaplatí jednou a můžeme vydávat libovolný počet her.

Součástí dnešní lekce je rovněž i vytvoření také takzvaného .apk souboru, což je v podstatě spustitelný soubor pro Androidy. Tento soubor se poté nahraje na Play Store, kde naši hru může potencionálně vidět každý člověk s Android telefonem. Alternativní a bezplatnou možností je nahrání dotyčného .apk souboru na různé portály s hrami na telefon, touto formou ale naši hru uvidí méně lidí.

Registrace do služby Play Store

Nejdříve se budeme muset zaregistrovat. Pokud již máme účet Google, tak se postačí pouze přihlásit. V opačném případě si Google účet založíme. Poté nás samotný proces povede k úspěšnému založení vývojářského účtu. Po úspěšném založení se dostaneme na následující stránku:

Připravení projektu na export a build

Nyní se podíváme na to, jak námi vytvořenou hru dostat na Play Store.

Otevřeme si projekt se hrou, kterou jsme si vytvořili. Klikneme na File -> Build Settings -> Player Settings. Otevře se nám nové okno s nastavením:

Základní nastavení

Jedná se o různá nastavení, jak hra bude vypadat pro dané systémy. Jelikož publikujeme na Android, přejdeme do Android kolonky:


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornější články, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tutoriálu o programování her v Unity se budeme zabývat tím, jak nahrát projekt na Google Play store.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 110 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 94 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 25 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 42 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
94 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 275 Kč 234 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tento článek, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech článků.

Pro přístup k článku potřebuješ 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem
Článek pro vás napsal Jan Kubice
Avatar
Aktivity (2)