Řešené úlohy k 6.-12. lekci WinUI 3 v C# .NET
V minulé lekci, Upomínač narozenin ve WinUI 3 a C# .NET – Dokončení, jsme dokončili upomínač narozenin. Vyzkoušeli jsme si na něm různé ovládací prvky, bindingy a práci s chybovými stavy. Již umíme tvořit poměrně sofistikované aplikace.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti WinUI 3 v C# .NET z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulého tutoriálu a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Vytvořte jednoduchou aplikaci pro zapisování položek, které si chcete koupit.
Uživatelské rozhraní bude obsahovat především
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy v C# .NET WinUI 3 na binding, serializaci, dialogy, obrázky a ListView. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.