Lekce 25 - Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Vložení obrázku
V minulé lekci, Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Úvod, jsme začali tvořit mobilní hru s použitím grafické knihovny SkiaSharp. Ukázali jsme si, jak vkládat do aplikace základní grafické prvky.
V dnešním Xamarin tutoriálu se seznámíme s bitmapami a pokročíme v naší aplikaci, v které jsme si vytvořili modře vyplněné pozadí a tlačítka "A", "B", "C". Výsledná aplikace má být malou hrou. Hráči ukážeme obrázek a hráč vybere správnou možnost:
Obrázky
Nejprve si do aplikace vložíme obrázky, které budeme hráčům ukazovat.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Xamarin tutoriálu si do naší aplikaci přidáme obrázky. Naučíme se pracovat s bitmapami a vkládat text pomocí knihovny SkiaSharp.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.