NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 25 - Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Vložení obrázku

V minulé lekci, Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Úvod, jsme začali tvořit mobilní hru s použitím grafické knihovny SkiaSharp. Ukázali jsme si, jak vkládat do aplikace základní grafické prvky.

V dnešním Xamarin tutoriálu se seznámíme s bitmapami a pokročíme v naší aplikaci, v které jsme si vytvořili modře vyplněné pozadí a tlačítka "A", "B", "C". Výsledná aplikace má být malou hrou. Hráči ukážeme obrázek a hráč vybere správnou možnost:

Hotová aplikace

Obrázky

Nejprve si do aplikace vložíme obrázky, které budeme hráčům ukazovat.


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 250 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 38 článkům (26 lekcí, 7 testů, 5 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Xamarin tutoriálu si do naší aplikaci přidáme obrázky. Naučíme se pracovat s bitmapami a vkládat text pomocí knihovny SkiaSharp.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Vojtěch Linhart
Avatar
Aktivity