Lekce 23 - Grafika v Xamarin.Forms - Složitější tvary
V minulé lekci, Grafika v Xamarin.Forms - Úvod do vektorové grafiky, jsme se seznámili se štětci, pomocí kterých lze vytvářet barevné přechody, a s vykreslováním základních geometrických tvarů.
V této lekci se podíváme na element <Path>
.
<Path>
<Path>
je element pro kreslení křivek a složitějších
tvarů. K popisu tvarů, které má vykreslit, se používají elementy
dědící od třídy Geometry
, které se předávají do vlastnosti
Data
.
Elementy Geometry
Tyto elementy slouží k popisu tvaru, který se má vykreslit elementem
<Path>
, nebo také k ořezu ovládacích prvků. Můžeme je
seskupovat a vytvářet tak složitější obrazce.
<LineGeometry>
Jednoduchá linka:
<Path Stroke="#00386B" StrokeThickness="5" WidthRequest="200" HeightRequest="100" HorizontalOptions="Center" VerticalOptions="Center"> <Path.Data> <LineGeometry StartPoint="10,10" EndPoint="190,90"/> </Path.Data> </Path>
Výsledek:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Xamarin tutoriálu si představíme element Path, který umožňuje vykreslovat složité tvary pomocí Geometry elementů. Ukážeme si, jak vykreslit SVG ikonu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.