Aktuálně: Postihly zákazy tvou profesi? Poptávka po ajťácích prudce roste, využij slevové akce 30% výuky zdarma!
Hledáme fulltime PHP programátora do ITnetwork týmu - 100% homeoffice, 100% časově flexibilní #bezdeadlinu Mám zájem!

Lekce 22 - Grafika v Xamarin.Forms - Úvod do vektorové grafiky

V minulé lekci, Grafika v Xamarin.Forms - Lokální obrázky, jsme si popsali rozdíly mezi vektorovou a rastrovou grafikou. Naučili jsme se přidávat lokální rastrové obrázky do aplikace.

V dnešní lekci se podíváme na vektorovou grafiku a naučíme se, jak vytvářet barevné přechody.

Shapes API

V Xamarin.Forms můžeme jak jednoduché, tak i složitější tvary vykreslovat pomocí tříd ve jmenném prostoru Xamarin.Forms.Shapes. Tyto třídy slouží pouze jako API pro nativní třídy z nativních knihoven.

Plná verze Shapes API je v Xamarin.Forms přítomna až od verze 5.0, proto si udržujte své projekty vždy aktualizované. Od této verze používá Xamarin.Forms na Androidu pouze nové knihovny AndroidX. Po aktualizaci je tedy nutné v Properties přepnout cílenou verzi Android projektu na Android 10 nebo novější:

Shape

Všechny základní tvary dědí od třídy Shape, která poskytuje základní vlastnosti. Pár si jich vyjmenujeme:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 200 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 170 bodů (424 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 27 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 75 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
170 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 499 Kč 424 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tuto lekci, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech lekcí.

Koupit jen lekci 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Xamarin tutoriálu si představíme tzv. Shapes API. Naučíme se, jak vytvářet barevné přechody pomocí Brushes a jak vykreslovat základní geometrické tvary.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Radek Vymětalík
Avatar
...
Aktivity (4)