NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 22 - Grafika v Xamarin.Forms - Úvod do vektorové grafiky

V minulé lekci, Grafika v Xamarin.Forms - Lokální obrázky, jsme si popsali rozdíly mezi vektorovou a rastrovou grafikou. Naučili jsme se přidávat lokální rastrové obrázky do aplikace.

V dnešní lekci se podíváme na vektorovou grafiku a naučíme se, jak vytvářet barevné přechody.

Shapes API

V Xamarin.Forms můžeme jak jednoduché, tak i složitější tvary vykreslovat pomocí tříd ve jmenném prostoru Xamarin.Forms.Shapes. Tyto třídy slouží pouze jako API pro nativní třídy z nativních knihoven.

Plná verze Shapes API je v Xamarin.Forms přítomna až od verze 5.0, proto si udržujte své projekty vždy aktualizované. Od této verze používá Xamarin.Forms na Androidu pouze nové knihovny AndroidX. Po aktualizaci je tedy nutné v Properties přepnout cílenou verzi Android projektu na Android 10 nebo novější:

Shape

Všechny základní tvary dědí od třídy Shape, která poskytuje základní vlastnosti. Pár si jich vyjmenujeme:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 250 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 38 článkům (26 lekcí, 7 testů, 5 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Xamarin tutoriálu si představíme tzv. Shapes API. Naučíme se, jak vytvářet barevné přechody pomocí Brushes a jak vykreslovat základní geometrické tvary.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Radek Vymětalík
Avatar
...
Aktivity