NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 9 - Tvorba sudoku v Xamarin - Testování výkonosti

V minulé lekci, Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchronní metody, jsme implementovali asynchronní metody za účelem zobrazení postupu řešení na obrazovce.

V dnešním Xamarin tutoriálu budeme načítat zadání sudoku ze souboru a měřit časy řešení, abychom otestovali výkonost naší aplikace.

Testovaní výkonosti aplikace

Potřebujeme tedy otestovat, jak je výkonný náš algoritmus pro výpočet sudoku. Určitě nechceme testovat ručně. Tedy vzít nějaký časopis, kde jsou desítky sudoku a manuálně je vkládat do aplikace 🥶

Budeme rozšiřovat naši aplikaci z lekce Asynchronní metody. Všechen kód budeme psát do souboru MainPage.xaml.cs.

Testovací data

Na internetu jsou soubory se zadáním sudoku dokonce i s řešením. Jeden z těchto souborů, s názvem zadanie_vysledky1_1000.txt, kde je 1000 zadání, je přiložen pod článkem.

Každý řádek souboru zadanie_vysledky1_1000.txt obsahuje:

  • prvních 81 znaků číslic od 0 po 9, které jsou zadáním sudoku,
  • následujících 81 znaků číslic od 1 po 9, které jsou řešením sudoku.

Číslice 0 v zadání sudoku určuje, že danou buňku je třeba řešit.

Uložení testovacích dat

Poté, co jsme si stáhli z přiloženého řešení soubor zadanie_vysledky1_1000.txt, si ho uložíme do naší aplikace. V okně Solution Explorer


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 100 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 9 článkům (9 lekcí) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Xamarin tutoriálu budeme načítat zadání sudoku ze souboru a měřit časy řešení, abychom otestovali výkonost naší aplikace.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Daniel Martinko
Avatar
Aktivity