Lekce 9 - Tvorba sudoku v Xamarin - Testování výkonosti
V minulé lekci, Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchronní metody, jsme implementovali asynchronní metody za účelem zobrazení postupu řešení na obrazovce.
V dnešním Xamarin tutoriálu budeme načítat zadání sudoku ze souboru a měřit časy řešení, abychom otestovali výkonost naší aplikace.
Testovaní výkonosti aplikace
Potřebujeme tedy otestovat, jak je výkonný náš algoritmus pro výpočet sudoku. Určitě nechceme testovat ručně. Tedy vzít nějaký časopis, kde jsou desítky sudoku a manuálně je vkládat do aplikace 🥶
Budeme rozšiřovat naši aplikaci z lekce Asynchronní
metody. Všechen kód budeme psát do souboru
MainPage.xaml.cs
.
Testovací data
Na internetu jsou soubory se zadáním sudoku dokonce i s řešením. Jeden z
těchto souborů, s názvem zadanie_vysledky1_1000.txt
, kde je 1000
zadání, je přiložen pod článkem.
Každý řádek souboru
zadanie_vysledky1_1000.txt
obsahuje:
- prvních 81 znaků číslic od
0
po9
, které jsou zadáním sudoku, - následujících 81 znaků číslic od
1
po9
, které jsou řešením sudoku.
Číslice 0
v zadání sudoku určuje, že danou
buňku je třeba řešit.
Uložení testovacích dat
Poté, co jsme si stáhli z přiloženého řešení soubor
zadanie_vysledky1_1000.txt
, si ho uložíme do naší aplikace. V
okně Solution Explorer
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Xamarin tutoriálu budeme načítat zadání sudoku ze souboru a měřit časy řešení, abychom otestovali výkonost naší aplikace.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.