Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 11 - Tvorba vlastní Arduino knihovny - Dokončení

V předchozí lekci, Tvorba vlastní Arduino knihovny - Třída, jsme si ukázali, jak vytvořit základ pro vlastní Arduino knihovnu.

V tomto tutoriálu programovacího jazyka pro Arduino vytvoříme z třídy Blikacka knihovnu, kterou následně budeme moci používat v našich projektech. Knihovna nám usnadní psaní programu, jelikož ji použijeme jako modul, který se do programu pouze vloží. Na základě modulu třídy pak můžeme tvořit její instance. Tím znovuvyužíváme již předem napsaný program. Držíme se tak pravidla DRY.

Knihovna Blikacka

V minulé lekci jsme vytvořili třídu Blikacka. Jednodušší část máme už tedy za sebou. Nyní se naučíme, jak udělat onu znovupoužitelnou knihovnu. Abychom toho dosáhli, budeme muset kód rozdělit do dvou samostatných souborů. Jedná se o:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 400 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 19 článkům (12 lekcí, 4 testy, 3 praktické cvičení) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V dnešním Arduino tutoriálu vytvoříme plnohodnotnou knihovnu pro blikání LED. Zvýrazníme klíčová slova knihovny v IDE a připojíme příklad použití.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Vašek Doškář
Avatar
Autor pracuje jako pedagog v oblasti elektroniky, elektrotechniky a programování. Rád tvoří appky všeho druhu. Má přehled v jazycích C#, Java, Kotlin, Javascript, Python a Rust
Aktivity