20. díl - Poznámkový bloček pro Android - Předúprava poznámek

Java Android Poznámkový bloček pro Android - Předúprava poznámek

V minulém dílu našeho Android seriálu jsme se věnovali vyhledávání. Dnes se podíváme na předúpravu poznámek.

Předúprava poznámek

Data vykreslíme do listView stejně jako v předchozí aktivitě. Nebudeme ovšem nastavovat addTextChange­Listener, ale nastavíme setOnItemClic­kListener.

Připravíme si několik instančních proměnných:

public class preduprava_poznamek extends Activity {
    private ListView lv;
    private ListViewAdapter lvA;
    EditText inputSearch;

    int[] ID;
    String[] DataListNadpisy;
    String[] DataListPoznamky;

    int global_position =0;

    int pocetRadku=0;
}

Začneme přidávat metody.

ZiskaniDat()

Volá se v onCreate(). Vypíše do Cursoru všechna data (pozn. cursor je objekt, který má informace o tom, jaký sloupec má jakou hodnotu). Pomocí cursoru naplní všechna tři potřebná instanční pole.


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornější články, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tutoriálu implementujeme Java kód aktivity předúpravy poznámek. Pokračujeme v tvorbě poznámkového bloku pro Android.
Pro přístup k článku potřebuješ 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo za 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem

 

Článek pro vás napsal Jiří Hlavík
Avatar
Autor se věnuje programování v C# a vývoji aplikací pro platformu Android a dalším věcem spojeným s Android OS
Aktivity (1)