Lekce 12 - Grafické hodiny v Java Swing - Návrh formuláře
V minulém dílu, Timer a SwingWorker v Java Swing, jsme se naučili používat Timer a SwingWorker.
Dnes si vytvoříme aplikaci, zobrazující analogové a digitální hodiny, uživatel si bude moci vybrat které chce zobrazit. Naučíme se spoustu nových věcí kolem vykreslování a vyzkoušíme komponenty JRadioButton, JButtonGroup, JPanel a JCheckBox.
Naše aplikace bude vypadat asi takto:

Návrh formuláře
Jako vždy začněme návrhem formuláře. Vytvoříme nový projekt s názvem Hodiny. Na formulář přidáme:
- 2x JPanel
- 3x JRadioButton
- 1x JButtonGroup
- 1x JCheckBox
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu navrhneme v Java Swing formulář pro analogové hodiny, připravíme základy logické třídy pro vykreslení ručiček na Graphics.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.