Řešené úlohy k 25.-28. lekci JavaScriptu
V minulé lekci, Transformace kontextu plátna v JavaScriptu, jsme si ukázali použití transformací kontextu, přechody, výplně a stín.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti programování v
JavaScriptu z minulé lekce. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami.
Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se
na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení
smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulého tutoriálu a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Stáhněte si obrázek domu, načtěte jej do plátna a dokreslete
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy v JavaScriptu na témata obrázky a práce s canvasem v JavaScriptu. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.