Řešené úlohy k 19.-20. lekci Android v Kotlin
V minulé lekci, Šibenice pro Android - Tvorba XML vzhledu aktivit konce hry, jsme vytvořili XML návrh aktivity, která bude zobrazována po dokončení každé hry a aktivity pro zobrazení skóre.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti základů Android v Kotlin z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na problém přijít.
Jednoduchý příklad
Navrhněte obrazovku, která bude obsahovat komponentu pro obrázek a tlačítko. Do projektu
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy v Kotlin na téma použití intentů a přehrávače zvuku v Android. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.