NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Řešené úlohy k 19.-20. lekci Android v Kotlin

V minulé lekci, Šibenice pro Android - Tvorba XML vzhledu aktivit konce hry, jsme vytvořili XML návrh aktivity, která bude zobrazována po dokončení každé hry a aktivity pro zobrazení skóre.

Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti základů Android v Kotlin z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte :)

Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na problém přijít.

Jednoduchý příklad

Navrhněte obrazovku, která bude obsahovat komponentu pro obrázek a tlačítko. Do projektu


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 050 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 39 článkům (26 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Řešené programátorské úlohy v Kotlin na téma použití intentů a přehrávače zvuku v Android. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Patrik Olšan
Avatar
Autor se věnuje vývoji softwaru, zejména mobilních aplikací
Aktivity