Lekce 16 - Šibenice pro Android - Tvorba hlavního menu a výběru okruhů
V minulé lekci, Šibenice pro Android - Návrh aplikace, menu a volby hry, jsme si popsali požadavky na naší aplikaci, připravili jsme si aktivitu s hlavním menu hry a do projektu přidali potřebné obrázky.
V dnešním dílu našeho Android tutoriálu budeme pokračovat v tvorbě
šibenice. Doplníme XML návrh vzhledu a Kotlin
kód do již vytvořené MenuActivity
. Do projektu poté
přidáme další aktivitu, SelectCategoryActivity
, která bude
sloužit k výběru okruhu slov.
Doplnění aktivity
MenuActivity
Od minula máme vytvořené soubory MenuActivity.kt
a
`activity_
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Android tutoriálu doplníme Kotlin kód aktivitě MenuActivity a SelectCategoryActivity včetně jejich XML vzhledu. Přiblížíme si také třídu Intent.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.