HALLOWEEN JE TADY: Získej 66 % extra kreditů zdarma při nákupu od 1199 kreditů s promo kódem NEBOJSEIT66. Zjisti více:
NOVINKA: Začni v IT jako webmaster s komplexním akreditovaným online kurzem Tvůrce WWW stránek. Zjisti více:

Lekce 18 - Šibenice pro Android - Základní metody MainGameActivity

V předchozím kvízu, Kvíz - ConstraintLayout a tvorba animací v Android, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.

V dnešním Android tutoriálu začneme psát Kotlin kód aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.

Deklarace proměnných

Jako první deklarujeme proměnné, potřebné pro chod hry:

var imageTitleAnimation: ImageView? = null
var imgHangman: ImageView? = null
var etInputChar: EditText? = null
var labelIncorrectChars: TextView? = null

private var word = ""
private var guessCount = 0
private var occurrenceCount = 0
private var score = 10000
private var multiplier = 0
private var guessedChars = ""
private var misguessedChars = ""
var categoryId = 0

var wordChars = arrayOfNulls<TextView>(10)

var allowedChars = intArrayOf(
    97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110,
    111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122,
    283, 353, 357, 269, 345, 382, 253, 225, 237, 233, 367, 250, 243
)

Vysvětleme si je:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za exkluzivní cenu 830 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 39 článkům (26 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 221 Kč. Nabídka je časově omezená a platí pro všechny lekce v kurzu. Nakup teď a získej limitovanou 21% slevu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V dnešním Android tutoriálu začneme psát Kotlin kód aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity