Lekce 18 - Šibenice pro Android - Základní metody MainGameActivity
V předchozím kvízu, Kvíz - ConstraintLayout a tvorba animací v Android, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V dnešním Android tutoriálu začneme psát Kotlin kód aktivity
MainGameActivity
, ve které bude hra probíhat.
Deklarace proměnných
Jako první deklarujeme proměnné, potřebné pro chod hry:
var imageTitleAnimation: ImageView? = null var imgHangman: ImageView? = null var etInputChar: EditText? = null var labelIncorrectChars: TextView? = null private var word = "" private var guessCount = 0 private var occurrenceCount = 0 private var score = 10000 private var multiplier = 0 private var guessedChars = "" private var misguessedChars = "" var categoryId = 0 var wordChars = arrayOfNulls<TextView>(10) var allowedChars = intArrayOf( 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 283, 353, 357, 269, 345, 382, 253, 225, 237, 233, 367, 250, 243 )
Vysvětleme si je:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešním Android tutoriálu začneme psát Kotlin kód aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.