NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 18 - Šibenice pro Android - Základní metody MainGameActivity

V předchozím kvízu, Kvíz - ConstraintLayout a tvorba animací v Android, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.

V dnešním Android tutoriálu začneme psát Kotlin kód aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.

Deklarace proměnných

Jako první deklarujeme proměnné, potřebné pro chod hry:

var imageTitleAnimation: ImageView? = null
var imgHangman: ImageView? = null
var etInputChar: EditText? = null
var labelIncorrectChars: TextView? = null

private var word = ""
private var guessCount = 0
private var occurrenceCount = 0
private var score = 10000
private var multiplier = 0
private var guessedChars = ""
private var misguessedChars = ""
var categoryId = 0

var wordChars = arrayOfNulls<TextView>(10)

var allowedChars = intArrayOf(
    97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110,
    111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122,
    283, 353, 357, 269, 345, 382, 253, 225, 237, 233, 367, 250, 243
)

Vysvětleme si je:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 050 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 39 článkům (26 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V dnešním Android tutoriálu začneme psát Kotlin kód aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity