Řešené úlohy k 13.-15. lekci základů online marketingu Nové
V minulé lekci, Google Ads - Struktura účtu, jsme se naučili klíčové přístupy ke stavbě struktury reklamních účtů v Google Ads, jejich výhody a vhodné použití. Také jsme je doplnili o konkrétní příklad i varování před častými chybami.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti Google Ads z
minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod
článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na
něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a
nic se nenaučíte 
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Představte si, že vedete lokální autoservis, který chce v Google Ads propagovat službu "servis klimatizace". Reklamy se mají zobrazovat lidem v Plzni, když hledají opravu nebo doplnění klimatizace do auta.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy základů online marketingu na téma Google Ads. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.