Lekce 4 - Brand – Duše značky, bez které se neobejdeme
V minulé lekci, 3 otázky, na které byste měli odpovědět před každou zakázkou, jsme si uvedli zda zvolit pro tvorbu svého webu živnostníka nebo agenturu. Pokud jsme tím, kdo jej má tvořit, tak jsme si uvedli pár rad a tipů na návrh webu.
Jak ukotvit silné základy brandu, na kterých se dá vystavět třeba i celosvětová značka? Brand vypovídá o nás a našem produktu. Říká ostatním, jak se chceme prezentovat, co chceme vyvolat a čím si nás zapamatují. Každý web a každá zakázka online marketingu začíná u brandu. No dobře. Ne každá… jde to i bez definovaného brandu, ale je to podstatně těžší a úsilí a peníze se často minou s výsledkem.
Co je to brand
Brand, česky značka, je duše naší společnosti. To, jak si nás lidé pamatují a jestli nakupují u naší firmy, do jisté míry závisí na našem brandu a jeho prezentaci zákazníkům.
Brand není jenom logo
Brand je všechna komunikace firmy se zákazníkem. Logo, které zákazník vidí, styl kterým mluvíme, jméno značky, emoce zákazníků ke službě a jejich pocit, když se o brandu mluví. Poeticky řečeno, brand je všechno, brand jsme my a bez brandu neuspějeme.
Pár příkladů dobrých brandů:
Zlaté kruhy
Proč děláme to, co děláme? Jaký je účel naší existence? A jak to celé zapadá do života našeho zákazníka? CO NÁS MOTIVUJE každé ráno vstávat – peníze, sláva, obdiv? Sinekovi zlaté kruhy jsou dnes
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Jak přechytračit konkurenci, která nám šlape na paty? Bude se nám hodit silný brand. Stačí pár minut a duše naší značky je na světě. Zjistěme víc v lekci.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.