Lekce 18 - HR marketing – Jak nabrat a udržet zaměstnance Nové
V minulé lekci, HR marketing – Buďte žádaným zaměstnavatelem, jsme si uvedli, jak aplikovat marketing na oblast lidských zdrojů aneb proč má smysl věnovat se HR marketingu.
Již víme, co znamená, a hlavně co obnáší HR marketing. Ale pojďme hlouběji. Řekneme si, jak v praxi zapůsobit na své potenciální zaměstnance. A také jak si ty, které získáme, udržet a rozvíjet s nimi vztah.
Jak vypadá úspěšná náborová kampaň
Nábor zaměstnanců již dávno není jen o podání inzerátu. Mělo by se jednat o opravdovou kampaň se všemi náležitostmi. Podíváme se nyní detailněji na naše možnosti.
Náborový web aneb co musí splňovat kariérní stránky
Vrhněme se do tvorby kvalitního náborového webu. Ideálně samostatného, obsáhlého webu. Na něm zájemce nalezne dostatek informací nejen k samotné pozici, ale dozví se také mnoho o firmě,
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Jak nastavit úspěšnou náborovou kampaň, co by měl obsahovat personální web, jaký tvořit obsah na firemní sociální sítě a jak si zaměstnance udržet.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.