Lekce 14 - Tvorba iOS aplikace na počasí - Finální úpravy

Swift iOS Tvorba iOS aplikace na počasí - Finální úpravy

V minulé lekci, Tvorba iOS aplikace na počasí - Úložiště UserDefaults, jsme upravili naši iOS aplikaci pro předpověď počasí ve Swift, aby cachovala hodnoty do úložiště UserDefaults.

Finální úpravy

Aplikace je hotová, pomocí několika drobností ji ještě můžeme vylepšit.

Ukládání obrázku

Máme tu menší problém s obrázkem. OpenWeatherMap poskytuje malé rozlišení, takže je rozmazaný. To by šlo vyřešit jeho zmenšením nebo stažením jiných ikonek, které bychom pojmenovali stejnými kódy, přidali do projektu a zobrazovali.

Větší problém ale je, že obrázek nemáme při použití uložených dat. Ukážeme si tedy, jak obrázek uložit do souboru a posléze načíst. Přidáme si tedy do projektu třídu StorageHelper s metodami pro uložení a načtení obrázku. Bude vypadat takto:


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornějšíčlánky, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Ve Swift tutoriálu dokončíme iOS aplikaci na počasí ukládáním obrázku, načtením dat při otevření aplikace a načítacím kolečkem.
Pro přístup k článku potřebuješ 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo za 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem

 

Článek pro vás napsal Filip Němeček
Avatar
Autor se příležitostně věnuje vývoji iOS aplikací či těch webových za pomocí frameworku Django. Aktuální projekt: hrejzdarma.cz Twitter: @nemecek_f (neprogramátorské tweety)
Aktivity (2)