Řešené úlohy k 1. - 5. lekci Copywritingu
V minulé lekci, Copywriting je text, na který se hezky kouká, jsme si uvedli pár pravidel pro úpravu textu, aby naši cílovku zaujal a nenudil.
Podle staré dobré poučky, že na bojišti to jde o to snáz, o co víc makáme na cvičišti, mám pro vás další řešené úlohy k našemu copywritingovému kurzu.
Pokud vám to šlo, můžete si gratulovat. Základy, které jste do sebe nasáli, jsou skutečně pevné, a máte na čem stavět. Identifikaci a uvědomění si své cílovky i maximální stručnost textu máme v různých podobách koneckonců na programu i dnes. Přidáme si k tomu ještě naše oblíbené slovní záškodníky a mrkneme i na úpravu textu.
Před každým cvičením uvádím konkrétní lekci, kde určitě naleznete návod k jeho řešení, takže v případě nejistoty určitě zalistujte. Nejde o rychlost ani nějaký počet bodů. Hlavním účelem pořád zůstává dostat všechny copyzásady a principy pevně do vaší hlavy. Budu moc rád, když vám další věci "sepnou" třeba právě tady.
Tak pojďme na to.
Zlikvidujte slovní záškodníky
Pamatujete si na tyhle skrytě rafinované potvůrky, které mohou zavařit každému copywriterovi? Pokud ne, pročtěte si ještě jednou lekci k používání vhodných slov. Pak už pro vás nebude problém v následujících případech záškodníky najít, zneškodnit a věty přepsat tak, aby působily jasně, sebevědomě a bez náznaku alibismu.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Další čtyři cvičení na promrskání copywriterských dovedností. Dnes nás čeká používání správných slov, zaměření na cílovku či zkracování a úprava textu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.