Lekce 5 - Copywriting je používání správných slov
V předešlém cvičení, Řešené úlohy k 1. - 5. lekci Copywritingu, jsme si procvičili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Není to sranda, to si povězme na rovinu. Ale při dodržení několika zásad onu pravděpodobnost, že náš potenciální klient zůstane u svítícího monitoru počítače ještě o chvilku déle, dokážeme zvýšit. Především mu text musíme napsat přímo na míru a hlavně stručně. To už víte z dřívějších lekcí. Dnes k tomu všemu přidáme další mocnou copyzbraň – sílu správně zvolených slov.
Slovo je spojka mezi našimi myšlenkami a okolním světem. Tyto představy a emoce reprezentuje. Co je podstatné, v hlavě příjemce je pak dokáže znovu vyvolat. A u některých výrazů může taková produkce být hodně silná.
Silná slova ve prospěch naší cílovky
Představte si někde ve vašem okolí ceduli nadepsanou slovem NEBEZPEČÍ. Cítíte, jak ve vás hrkne, jak se vám po celém těle rozšíří nepříjemný pocit? "Co se děje?" říkáte si a běžíte si to přečíst. Tvrdím, že kdyby
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Dnes to bude o síle slova. Jakým výrazům je nejlepší se ve svých textech důsledně vyhnout? A které nás naopak přitahují jako magnet?
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.