Lekce 26 - Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Animace
V minulé lekci, Grafika pomocí SkiaSharp v Xamarin.Forms - Vložení obrázku, jsme do naší aplikace vložili obrázky. Naučili jsme se pracovat s bitmapami a vkládat text pomocí knihovny SkiaSharp.
V této lekci dokončíme naši hru. Vložíme animace a pokročilejší grafické prvky. Zde vidíme podobu výsledné aplikace:

Animace
Do projektu SkiaSharpGame
nahrajeme obrázek křížku a fajfky,
které se zobrazí při zvolení správné/špatné odpovědi.
Obrázky křížku a fajfky nalezneme v přiložené aplikaci ve složce
SkiaSharpGame\
, nebo si je můžeme stáhnout přímo zde
kliknutím pravým tlačítkem na obrázky níže
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Xamarin tutoriálu dokončíme naši aplikaci. Přidáme si nové obrázky, které zobrazíme pomocí animace. Vytvoříme gradient.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.