Lekce 12 - Vlastní Android komponenta - Animace hodnoty grafu
V minulé lekci, Vlastní Android komponenta - Dokončení kreslení grafu, jsme dokončili vykreslování vlastní komponenty grafu.
V dnešní lekci přidáme setter na hodnotu grafu, abychom ji mohli i programově měnit a rovnou přidáme i animaci. Pokud se tedy změní hodnota grafu, nepřeblikne graf jen na novou hodnotu, ale vyplněná část grafu plynule naroste nebo se naopak zmenší.
Animace změn hodnoty grafu
Mobilní aplikace prodává jejich design a uživatelé od nich také již animace očekávají. Vytvoříme tedy setter na hodnotu grafu a rovnou do něj již připravme kód pro animaci. Tu potom implementujeme v další metodě.
Deklarace proměnných
Před deklarací samotného setteru si deklarujeme několik proměnných, potřebných k samotné animaci změny hodnoty grafu. Tyto proměnné si za okamžik podrobněji popíšeme.
ValueAnimator valueAnimator; boolean animationIsRunning; boolean animationDisabled; boolean afterRestoreInstanceState; int oldValue; int valueToDraw;
setValue()
Kód setteru hodnoty bude následující:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Naši vlastní Android komponentě v Javě, kruhovému grafu, přidáme setter na hodnotu včetně animace a tím ji plně dokončíme.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.