Lekce 13 - Grafické hodiny v Java Swing - Vykreslování
V minulém dílu, Grafické hodiny v Java Swing - Návrh formuláře, jsme načali aplikaci vykreslující analogové a digitální hodiny.
Dnes budeme pokračovat a aplikaci zprovozníme.
Vykreslení analogových ručiček
Nyní přidejme do třídy Hodiny metodu k vykreslení ručiček analogových hodin na základě aktuálního času:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriál pokračujeme v programování analogových hodin v Javě, naučíme se vykreslovat obrázky jako BufferedImage a používat antialiasing s Graphics2d.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.