Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se JavaScriptu
Aktuálně: Postihly zákazy tvou profesi? Poptávka po ajťácích prudce roste, využij slevové akce 30% výuky zdarma!
Discount week - April - 30

Řešené úlohy k 1.-2. lekci OOP v Kotlin

V minulé lekci, První objektová aplikace v Kotlin - Hello object world, jsme si naprogramovali první objektovou aplikaci. Již umíme tvořit nové třídy a vkládat do nich atributy a metody s parametry a návratovou hodnotou.

Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti objektově orientovaného programování v Kotlinu z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte :)

Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.

Jednoduchý příklad

Vytvořte třídu


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 200 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za exkluzivní cenu 157 bodů (392 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 30 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 70 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
157 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 462 Kč 392 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tuto lekci, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech lekcí.

Koupit jen lekci 12 bodů
Koupit lekci s kontrolou a certifikací 14 bodů
Dokoupit kontrolu a certifikaci 4 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
12 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 30 Kč

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Řešené programátorské úlohy v Kotlinu na téma základy objektově orientovaného programování. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Samuel Kodytek
Avatar
Autor se věnuje všem jazykům okolo JVM. Rád pomáhá lidem, kteří se zajímají o programování. Věří, že všichni mají šanci se naučit programovat, jen je potřeba prorazit tu bariéru, který se říká lenost.
Aktivity (10)