Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET
Nauč se s námi víc. Využij 50% zdarma na e-learningové kurzy.
discount week 50

Objektově orientované programování v Pythonu - Online kurz

Tutoriály v sekci se věnují objektově orientovanému programování v Pythonu. Od první objektové aplikace se dostanete až k vyspělým strukturám.

16 lekcí

21 samostatných úloh

Co se v kurzu naučíš?

Budeš umět skládat své aplikace z komponent a tvořit rozsáhlé informační systémy. Moderní kurz nabitý interaktivními příklady ti dá solidní základy pro práci Python vývojáře s platem až 160.000 Kč.

Python tutoriál ti představí moderní objektově orientované programování, které zpřehledňuje kód a proto je to hned druhá dovednost po úplných Základech jazyka Python, kterou potřebuješ ovládnout. Na začátku si nový přístup ukážeme na objektu Zdravič, který bude zdravit lidi a poté přejdeme na komplikovanější projekt z reálného života. Naprogramujeme si hrací kostku objektově. Vysvětlíme si rozdíl mezi primitivními datovými typy, co jsme používali doposud, a novými referenčními typy. Projdeme si také dynamickou správu paměti, tzv. Garbage collector a klonovat objekty.

Protože už máš dostatečný základ, začneme programovat hru Bojovník do arény. Zděděním bojovníka na mága se dozvíš, jak použít základní pilíře objektově orientovaného programování - zapouzdření, dědičnost a polymorfismus. Dozvíš se také, v jakých výjimečných případech se ti vyplatí od objektového přístupu odklonit a použít statiku.

V dalších lekcích kurzu se naučíš pracovat s datem a časem, přistupovat k vlastnostem objektů jako u pole, definovat předka v podobě abstraktní třídy a rozhraní.

Protože tou dobou již budeš mít pokročilé znalosti, naučíš se také něco o typovém systému a našeptávači (type hint).

Online tutoriály OOP v PHP

-15% Cena: 175 Kč 150 Kč (60 bodů)

Začít kurz zdarma Koupí PRO verze kurzu získáš trvalý přístup k lekcím, cvičením a testům označeným štítkem PRO
Úvod do objektově orientovaného programování v Pythonu
První objektová aplikace v Pythonu - Hello object world
Řešené úlohy k 1.-2. lekci OOP v Pythonu
Hrací kostka v Pythonu - Zapouzdření, konstruktor a Random
Řešené úlohy k 3. lekci OOP v Pythonu
Odkazy na objekty, jejich kopírování a Garbage collector
Řešené úlohy k 4. lekci OOP v Pythonu
Bojovník do arény v Pythonu
Python - Aréna s bojovníky
Dědičnost a polymorfismus v Pythonu
Aréna s mágem (dědičnost a polymorfismus)
Řešené úlohy k 5.-8. lekci OOP v Pythonu
Statika v Pythonu
Řešené úlohy k 9. lekci OOP v Pythonu
Datum a čas v Pythonu
Knihovna datetime pro Python
Řešené úlohy k 10-11. lekci Python
Vlastnosti v Pythonu
Magické metody v Pythonu
Magické metody Pythonu - Matematické
Magické metody v Pythonu - Kolekce a deskriptory
Typový systém a type hints v Pythonu
Řešené úlohy k 12.-15. lekci OOP v Pythonu
Zdrojákoviště Python - Objektově orientované programování


 

Aktivity