Objektově orientované programování v Pythonu - Online kurz
Tutoriály on-line kurzu se věnují objektově orientovanému programování v Pythonu. Od první objektové aplikace se dostanete až k vyspělým strukturám.
Syntax jazyka samozřejmě vychází z angličtiny. Pro pohodlnější výuku jsou však naše Python tutoriály kompletně v češtině. Na konci každého tematického bloku jsou připravena praktická cvičení a vědomostní kvízy, kde si můžeš vyzkoušet všechny získané znalosti z každého Python tutoriálu. Po absolvování kurzu získáš certifikát.
20 interaktivních lekcí
Odevzdání 21 samostatných úloh
1 vědomostních testů
Certifikát absolventa
Co se v kurzu naučíš?
Budeš umět skládat své aplikace z komponent a tvořit rozsáhlé informační systémy. Moderní kurz nabitý interaktivními příklady ti dá solidní základy pro práci Python vývojáře s platem až 160.000 Kč.
-
Konzolová aplikace 6.28 radiánu na stupne: 359.817495342157 90 stupnu na radiány: 1.5707963267948966
-
Konzolová aplikace Gandalf je mág se specializací na voda Gandalf použil kouzlo Absolutní Nula Gandalf nemůže použít Kletba Smrti s typem poškození temne Gandalf se nyni specializuje na temna Gandalf použil kouzlo Kletba Smrti Gandalf nemůže použít Manipulace Živé Energie s typem poškození cista Gandalf se nyni specializuje na ohen Gandalf použil kouzlo Ohnivá koule
-
Konzolová aplikace Pro zadaný interval datumů vypíše všechny pátky 13.: Zadejte 1. datum (př. 1.1.2000): 1.1.2018 Zadejte 2. datum: 1.1.2020 Pátky 13.: 2018-04-13, 2018-07-13, 2019-09-13, 2019-12-13,
Python tutoriál ti představí moderní objektově orientované programování, které zpřehledňuje kód a proto je to hned druhá dovednost po úplných Základech jazyka Python, kterou potřebuješ ovládnout. Na začátku si nový přístup ukážeme na objektu Zdravič, který bude zdravit lidi a poté přejdeme na komplikovanější projekt z reálného života. Naprogramujeme si hrací kostku objektově. Vysvětlíme si rozdíl mezi primitivními datovými typy, co jsme používali doposud, a novými referenčními typy. Projdeme si také dynamickou správu paměti, tzv. Garbage collector a klonovat objekty.
Protože už máš dostatečný základ, začneme programovat hru Bojovník do arény. Zděděním bojovníka na mága se dozvíš, jak použít základní pilíře objektově orientovaného programování - zapouzdření, dědičnost a polymorfismus. Dozvíš se také, v jakých výjimečných případech se ti vyplatí od objektového přístupu odklonit a použít statiku.
V dalších lekcích kurzu se naučíš pracovat s datem a časem, přistupovat k vlastnostem objektů jako u seznamu a definovat předka v podobě abstraktní třídy.
Protože tou dobou již budeš mít pokročilé znalosti, naučíš se také něco o typovém systému a našeptávači (type hint).
Na úplný závěr bude připraven ke stažení tvůj certifikát v PDF a tvé znalosti jsou o pořádný level výše.
Prověřeno absolventy
Online tutoriály OOP v Pythonu
-15%
Cena:
395 Kč
305 Kč
Lekce 9: Statika v Pythonu
Varianta s lektorem
Tento kurz je možné studovat i ve variantě s lektorem.
Školení OOP v Python