Lekce 11 - Skákačka v Pygame - Herní objekty
V předchozí lekci, Skákačka v Pygame - Obrázky - Kreslení, jsme v naší Skákačce zobrazili první obrázek.
V následujícím tutoriálu Pygame v Pythonu se pustíme do
funkční části našeho programu. Vytvoříme si třídu
GameObject
pro herní objekty.
Příprava třídy
GameObject
Nejprve si vytvoříme potřebný soubor pro nový modul. Ve složce
engine/
si vytvoříme soubor game_object.py
.
Naimportujeme si balíček pygame
. Ze souboru game.py
si přidáme import objektu GameEngineLogger
a třídu
Game
. Ze souboru media.py
pak budeme potřebovat
třídu Image
:
from engine.game import GameEngineLogger from engine.media import Image from engine.game import Game import pygame
Dále sem z balíčku typing
přidáme potřebné typy:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tomto tutoriálu Pygame v Pythonu začneme pracovat na samotných funkčních objektech v naší Skákačce.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.