Geek tričko zdarma Geek tričko zdarma
Hledáme grafika na pohodovou brigádu v Blenderu nebo programátora na hry v PyGame. Máš zájem? Napiš nám na redakce [zavináč] itnetwork.cz!
Tričko zdarma! Stačí před dobitím bodů použít kód TRIKO15. Více informací zde

Cvičení k 10.-13. lekci OOP ve Swift

Unicorn College Tento obsah je dostupný zdarma v rámci projektu IT lidem.
Vydávání, hosting a aktualizace umožňují jeho sponzoři.

Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti objektově orientovaného programování ve Swift z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte :)

Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.

Jednoduchý příklad

Představte si, že programujete internetový obchod. Vytvořte aplikaci, ve které budou figurovat:


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornějšíčlánky, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Řešené programátorské úlohy ve Swift na téma protokoly. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit články a funkce postupně a po jednom 208 bodů
Koupit celý kurz se všemi články a funkcemi za exkluzivní cenu 177 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 22 článkům s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 78 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první články z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
177 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 519 Kč 441 Kč

Koupit pouze tento článek

Pozor, pokud si koupíš pouze tento článek, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech článků.

Koupit jen článek 18 bodů
Koupit článek s kontrolou a certifikací 21 bodů
Dokoupit kontrolu a certifikaci 6 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
18 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 45 Kč

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium II, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem

 

Článek pro vás napsal Samuel Kodytek
Avatar
Autor se věnuje všem jazykům okolo JVM. Rád pomáhá lidem, kteří se zajímají o programování. Věří, že všichni mají šanci se naučit programovat, jen je potřeba prorazit tu bariéru, který se říká lenost.
Předchozí článek
Přetěžování operátorů a užitečné drobnosti ve Swift
Všechny články v sekci
Objektově orientované programování ve Swift
Miniatura
Následující článek
Ošetřování chyb ve Swift
Aktivity (9)