Lekce 10 - Zpracování kliknutí na souřadnice v Java Swing
V minulém dílu, Kreslení na Graphics v Java Swing, jsme načali aplikaci, evidující obsazenost kinosálu. Použili jsme k tomu kreslení na Graphics.
Dnes aplikaci dokončíme.
Změna stavu sedadla
Pojďme naprogramovat, aby se v případě kliknutí na konkrétní sedadlo toto sedadlo označilo jako volné/obsazené.
Logika
Ve třídě Kinosal budeme potřebovat metodu pro změnu stavu sedadla.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu se naučíme zpracovat kliknutí na určité souřadnice v JPanelu a podle toho označit sedadlo. Programujeme evidenci kinosálu v Javě Swing.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.