Geek tričko zdarma Python týden
Tričko zdarma! Stačí před dobitím bodů použít kód TRIKO15. Více informací zde
Pouze tento sleva až 80% na kurzy Python

Lekce 7 - Aplikace Zapisník v Kotlin - Úkladání do Realm databáze

V minulé lekci, Aplikace Zapisník v Kotlin - Formulář a ConstraintLayout, jsme do našeho zápisníku příjmů a výdajů pro Android v Kotlin přidali formulář na přidávání nových transakcí. Na dnešní tutoriál pro vývoj pro Android máme slíbené ukládání dat do databáze.

Databáze

V Androidu jsou pro ukládání dat do databáze minimálně 3 knihovny, které stojí za zmínku. 2 z nich jsou oficiální knihovny od Googlu.

SQLite

SQLite je nejvíce low level knihovna na práci s databází v Androidu. Je vždy lepší nápad se tomuto přístupu vyhnout, protože bychom zbytečně napsali moc kódu. Sám Google doporučuje používat jejich modernější řešení,


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornějšíčlánky, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Ukážeme si jak přidat Realm databázi do Android projektu a následně ukládat a číst objekty v Android aplikaci pomocí Realm knihovny v Kotlin.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit články a funkce postupně a po jednom 50 bodů
Koupit celý kurz se všemi články a funkcemi za exkluzivní cenu 43 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 8 článkům s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 19 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první články z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
43 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 125 Kč 106 Kč

Koupit pouze tento článek

Pozor, pokud si koupíš pouze tento článek, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech článků.

Pro přístup k článku potřebuješ 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem

 

Článek pro vás napsal Samuel Kodytek
Avatar
Autor se věnuje všem jazykům okolo JVM. Rád pomáhá lidem, kteří se zajímají o programování. Věří, že všichni mají šanci se naučit programovat, jen je potřeba prorazit tu bariéru, který se říká lenost.
Předchozí článek
Aplikace Zapisník v Kotlin - Formulář a ConstraintLayout
Všechny články v sekci
Tvorba mobilních aplikací pro Android v Kotlin
Miniatura
Následující článek
Aplikace Zapisník v Kotlin - Swipe gesta a mazání z Realm
Aktivity (3)