Lekce 8 - Copywriting je psaní bez pravopisných chyb
V předchozím kvízu, Kvíz - Titulky, slogany a zpětná vazba v copywritingu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Dnes si na začátek dáme malý kvíz. Prohlédněte si jeden "povedený" nadpis, který jste svého času mohli skutečně potkat na českém internetu. Obsahově tak hrozný není. Ale přesto je to celkově obrovský provar. Co je na něm špatně?
No jasně. Vidíte ji tam, že? Taky cítíte, jak vás ta špatná shoda podmětu s přísudkem doslova paralyzuje, ruší a odvádí pozornost od samotného sdělení? Taky u vás pisatel okamžitě ztratil důvěryhodnost a sympatie?
Mám radost, pokud jste došli až sem. Vaše texty jsou nyní vzorově zaměřené na cílovku, stručné, přehledné a hezké na pohled, s chytlavým nadpisem a citlivě dávkovaným množstvím silných slov. Krásná práce.
A přesto tohle všechno může být ve výsledku vlastně na nic. Když v našem výtvoru nasekáme jazykové chyby, celou naši předchozí práci to naprosto shodí.
Pravopisné chyby odpuzují
Už víme, že dobrý copywriting představuje zhmotnělou úctu k zákazníkovi. Kromě jiného vyjadřuje
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Zákazníci vědí, že pravopisné hrubky nejsou sexy. Pár tipů, abyste nejen u nich nebyli za pravopisné barbary.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.