Tvorba sudoku v Xamarin - Testování výkonosti Tvorba sudoku v Xamarin - Základní uživatelské rozhraní Použití kolekcí z knihovny GLib v C Binární vyhledávací stromy (BST) v jazyce C Tvorba sudoku v Xamarin - Vytvoření projektu Řazení spojového seznamu v jazyce C Implementace zásobníku v jazyce C Univerzální seznam v jazyce C - Struktury a vytvářecí funkce Univerzální seznam v jazyce C - Odstraňování a výpis Implementace fronty v jazyce C Optimalizace fronty v jazyce C Implementace hash tabulky v jazyce C Implementace spojového seznamu v C - Struktury a alokace Implementace spojového seznamu v C - insert, get, remove Implementace spojového seznamu v C - Vyhledávání a testování Tvorba sudoku v Xamarin - Nahrání aplikace do mobilu Úvod do kolekcí a datových struktur v jazyce C AVL - Implementace vyváženého stromu v jazyce C AVL - Benchmark vyváženého stromu v jazyce C Tvorba sudoku v Xamarin - Úvod Tvorba sudoku v Xamarin - Hlavní algoritmus Tvorba sudoku v Xamarin - Kontrolní mechanismy Tvorba sudoku v Xamarin - Asynchronní metody Tvorba sudoku v Xamarin - Test kontrolních mechanismů Statické kolekce v jazyce C - Fronta do kruhu Absolvováno Označit lekci jako neabsolvovanou Označit lekci jako absolvovanou Pokračovat ve výuce Jak se ti líbí článek? Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500 Odstranit OdeslatJak se ti kurz líbí? Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500 Odstranit Odeslat Aktivity