Unity (C#) Android - Animace draka Unity (C#) Android - Obarvení draka podle zdraví Unity (C#) Android - Nové UI Unity (C#) Android: GUI - Menu 1 Unity (C#) Android - MenuPart, Eraser a pozadí Unity (C#) Android: Generování stalagů Unity (C#) Android: Generování stalagů, 2. část Unity (C#) Android - Healthbar 1 Unity (C#) Android: Přestavba, bodáky Řešené úlohy k 6. lekci v TypeScriptu Unity (C#) Android: Start, Skóre, PlayerPrefs Řešené úlohy k 7.-8. lekci v TypeScriptu Unity (C#) Android: Vylepšení pohybu nakláněním Unity (C#) Android: Nastavení prostředí Unity (C#) Android: GUI - Menu 2 Unity (C#) Android - Healthbar 2 Funkce v TypeScriptu Unity (C#) Android - Asynchronní načtení scény Unity (C#) Android - Plivání ohně Unity (C#) Android - Pauza Unity (C#) Android - Plivání ohně na mobilních zařízeních Unity (C#) Android - Přizpůsobení hry různým rozlišením Řešené úlohy k 4. lekci v TypeScriptu Řešené úlohy k 3. lekci v TypeScriptu Řešené úlohy k 5. lekci v TypeScriptu Unity (C#) Android - Návrat do menu Unity (C#) Android - Konec hry Unity (C#) Android - Publikování na Google Play Unity (C#) Android: MenuPart, Eraser, pozadí 2 Řešené úlohy k 1.-2. lekci v TypeScriptu Unity (C#) Android: Pohyb, grafika, particles Aktivity