Pár týdnů poté, co jsme s sdracem vydali první alfa verzi RoboTrisů
jsme se rozhodli, že přepíšeme jeho hru NightWalker z pascalu do GML aby
byla kompatibilní i s nejnovějšími windows.
A tak jsem se před týdnem odhodlal započít novou éru NightWalkera a
začal pracovat s GameMakerem. První den jsem napsal jeho pohyby, následujíci
den naklikal místnosti a pak vymýšlel s sdracem nový příběh a psal nové
a nové scripty.
Nyní jsme ve fázi za hranicemi původní hry kdy původní příběh
přechází do kapitoly 2. Ale už dost prozrazování ať se máte také na co
těšit .
V čem bude NightWalker jinačí oproti původní DOS vezi? Hra bude
mít delší herní čas, budete muset občas zapojit logiku, budete moci
používat více speciálních abilit (od původní mrazící koule až po
cestování časem) a kdo ví co nás při vývoji ještě napadne.