IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Návod na hru Bermen

Na úvod doporučuji prohledat každou věc v každé místnosti a v dialogách s postavami vyčerpat všechny otázky, abyste posbírali střípky celého příběhu.

Po havárii vrtulníku jděte k městu. Hned před prvním domem vás překvapí zmutovaný pes, a jelikož jste raněný a neozbrojený, posílá vás kolega Bruno prohledat dům.

 

 

Dostat se ze sklepa

Ocitáte se v kotelně, jděte doprava a promluvte si s obyvatelem domu. Můžete se ho zkusit zeptat na klíče, co má u pasu, ale nedá vám je.
Ze sklepa nelze odejít kvůli uzamčeným bezpečnostním dveřím, které zde pravděpodobně poblázněný obyvatel domu z neznámého důvodu nainstaloval. Jejich přívod elektřiny vypadl.
Z poličky na nářadí v počítačové místnosti sebereme kladivo, klíč a šroubovák. Po poklepání na kolo v kotelně zjistíme, že je na něm dynamo. Nejde odšroubovat klíčem ani šroubovákem, tak použijeme trochu násilí - kladivo. Po rozbití kola sebereme dynamo a železnou tyč.
Šroubovákem otevřeme počítačovou skříň, ve které následně najdeme nezapojený kabel. Ten připojíme na dynamo a jako rukoje? na dynamo nasadíme klíč. Šroubovákem otevřeme pojistkovou skříň na stěně a připojíme k ní dynamo s kabelem a klikou.
O ovládací panel opřeme železnou tyč, aby tlačítko na otevírání dveří zůstalo zmáčknuté. Nyní zatočíme klikou od dynama a dveře se se zasyčením otevřou.

 

 

 

Vyrobit sérum proti infekci a dostat se do města

Nyní se můžeme pohybovat po domě, ven však nemůžeme, protože hrdina odmítá opustit dům raněný a pokousaný.
Z pračky v kotelně vylovíme zapadlý prací prášek. V koupelně otevřeme lékárničku, kde sebereme obinadlo a injekční stříkačku. Použijeme obinadlo na hrdinu, čímž se částečně vyléčí.
Odhrneme závěs u vany a zpřístupní se nám vana, ve které nalezneme gumové rukavice. Vyjdeme po schodech do obýváku a ze skříňky na zdi sebereme prášky s tlumící složkou.
Prohledáme postel v druhé části obýváku, kde nacházíme láhev Becherovky. (V Úvalech poněkud vzácnost, všude se prosadil Bermen) Jdeme do kuchyně. Na lince sebereme hrnec a postavíme ho na sporák. Nyní do něj vhodíme následující přísady:
léky na utlumení infekce prací prášek kvůli modré skalici a Becherovku, která bude hlavní složkou celé protilátky
Z hrnce začne stoupat pára. Nabereme protilátku z hrnce do injekční stříkačky a aplikujeme sérum hrdinovi. Nyní je plně vyléčen a můžeme jít na zahradu.
Branka je zamčená a hrdina se odmítá plazit ventilací nahoru. Jdeme do kůlny. Na stole sebereme olejničku a ze stěny sekeru. Podíváme se na sud a dozvíme se, že v něm cosi bublá, ale jelikož je plný nafty a těžký, asi nepůjde převrhnout. Prosekneme ho tedy sekerou a vyjdeme z kůlny.
Když se vrátíme zpátky, je pod sudem louže nafty a z něj trčí lidská paže. Hrdina s hrůzou zjiš?uje, že je tam tělo a vydává se na to zeptat obyvatele domu.
Ten však ve sklepě už není, zůstaly po něm jen klíče na podlaze. Nyní můžeme opustit zahradu a jít na ulici.

 

 

 

Město

Před domem shledáme mrtvého psa, ale po Brunovi, který slíbil, že se vrátí, ani stopa.
Jdeme doprava na autobusovou zastávku. Prohledáme havarovaný bagr, v jehož kabině nalézáme stavební plány kanalizace. Uvnitř autobusové zastávky vyndáme z odpadkového koše za pomoci gumových rukavic baterku.
Nyní sestoupíme dolů do otevřeného kanálu.
V druhé místnosti kanalizace narážíme na přípojku, ze které vytéká zelené cosi. Kohout na trubkách na stěně je zaseklý. Naolejujeme ho olejničkou a zastavíme splašky.
Podle plánů kanalizace vede tato přípojka až do metra, dál je zamřížovaná. Vydáváme se do metra, kde najdeme zraněného Bruna, opřeného o vlak.
Zjistíme, co se stalo, a dostaneme za úkol přinést něco, co dá kolegu dohromady. Vyjdeme nahoru po eskalátorech. Dostáváme se do druhé části města, která nám byla předtím odříznuta kvůli bagru.
Před stanicí metra je jakýsi obchůdek s Becherovkou. Rozbijeme sekerou výlohu a sebereme poslední láhev Becherovky. za kterou nám dá Bruno svou zbraň.
Vyjdeme opět nahoru a dáme se k obchodu. Ten je však zavřený a prázdný. Jdeme dozadu ulicí ke kostelu.

 

 

 

Kostel

Před kostelem je jakási fontána. Socha na ní postrádá hlavu. Tu vylovíme ze dna fontány.
Vejdeme do kostela, kde přistihneme faráře při vymítání ďábla ze zmutovaného obyvatele města. Dozvíme se, že podle něj ve městě nastala apokalypsa a to kvůli zanevření na nápoj boží - Becherovku.
Dostáváme za úkol spravit hodiny naděje ve zvonici. Vyjdeme po schodech do zvonice, kde na misku na závaží v hodinovém stroji položíme těžkou kamennou hlavu sochy. Hodiny se rozeběhnout a zvon rozezní.
Jdeme zpět k faráři, kde zjiš?ujeme, že madonu vpravo lze odsunout a pod ní je vchod do podzemního tunelu, který kdysi ústil do malého hřbitůvku u lesa. Ale nyní by mohl vést někam do nově vystavěné továrny na nápoj Bermen.
Díky baterce nám hrdina dovolí sejít do podzemí.
Projdeme tunelem, který přechází v železnou únikovou šachtu.

 

 

 

Komplex Bermen

Hrdina se ocitá v jakési laboratoři. Když prohledáme mrtvolu vědce na podlaze, nic nenajdeme. Pokusíme-li se o to však ještě jednou, najdeme jeho přístupovou kartu. Bezpečnostní dveře na druhém konci místnosti ji ale odmítají.
Na skříni pro těla nalézáme jakýsi zápis o plánované zkoušce nové substance na subjektu Marie. U notesu je tužka s gumou.
Gumou na tužce vyčistíme přístupovou kartu a dostáváme se do výrobní haly komplexu.
Podle našeho očekávání se tam potkáme s bláznem z domu. Zjiš?ujeme, že je více šílený, než jsme tušili. Dozvídáme se, co se stalo s obyvateli města, proč ty mohutné dveře ve sklepě, kdo byl muž v sudu a proč doktor Maestus zemřel.
Nyní máme být svědky toho, jak si Hugo aplikuje novou substanci B56, s jejíž pomocí chce poslat chaos do celého světa. Poté, co se dveře aplikační komory otevřou, máme dost času na to, abychom použili Brunovu brokovnici na párek sudů s označením "Nebezpečí výbuchu".
Hrdina se vzdálí k bezpečnostním dveřím a vystřelí. Mohutná exploze se postará o Huga a přiláká další výzvědný tým, který hrdinu spolu s Brunem dopraví do nemocnice.
Tajemství receptury Becherovky bylo obhájeno a tak končí hra Bermen :)


 

Článek pro vás napsal David Hartinger
Avatar
Uživatelské hodnocení:
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!
David je zakladatelem ITnetwork a programování se profesionálně věnuje 15 let. Má rád Nirvanu, nemovitosti a svobodu podnikání.
Unicorn university David se informační technologie naučil na Unicorn University - prestižní soukromé vysoké škole IT a ekonomie.
Aktivity