IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Make it flat

Logická hra vytvořená pro soutěž GeekWork 2014. Hra má jednoduchý cíl a minimum pravidel. Jako stavitel máte před sebou zajímavý problém. Dostali jste několik bloků a ty musíte vyrovnat do stejné výšky. Pokaždé, když nějaký blok posunete o něco více nahoru (nebo dolů), nějaký jiný bok se posuna opačným směrem, Z jednoduchého úkolu se tak stává náročná výzva. 10 připravených levelů a neomezené množství levelů náhodně vytvořených dokáže zabavit na velmi dlouho.

Hra je vytvořena v enginu unity 3d (i když by hra šla vytvořit v čemkoliv jiném - klidně i isometrické 2d zobrazení, jen si zrovna hraji s unity)

Je hotovo

  • Nápad: 100%
  • Programovací část: 100% (ovládání hry, herní mechanismy 90%, chybí gui)
  • Grafika:100%

Členové týmu

  • Já (martinsakra) - programátor, gamedesignér
  • Kubo Matlovič - grafik, 3d modely, a prostě všechno proto aby hra pěkně vypadala

Hodnocení porotců

Hra byla vytvořena do soutěže GeekWork 2014.

Programátorská soutěž GeekWork 2014
  • David Čápka (10 bodů): Na své cestě sestavte nejrůznější části města a potrapte své mozkové závity. Návyková hratelnost spojená s minimalistickou grafikou a příjemnými efekty, které umocní radost ze zdolaného levelu. Zkrátka jednoduchá a návyková hra, která je dobře zvládnutá úplně po všech stránkách.
  • nessandy (10 bodů): Můj osobní vítěz. Přestože mě všechny hry něčím dostaly a mám i další favority, této není co vytknout. Je kompletně hotová. Tedy aspoň myslím, neboť jsem ji ještě nedohrála (což je dobře, jinak by byla moc snadná a nudná a nebylo by třeba se k ní vracet). Hodně se mi líbí grafika, hlavně úvodního menu. Také oceňuji hratelnost, kdy první úroveň je primitivní, aby uživatel pochopil, o co vůbec jde a dále stoupá, čímž hráče, alespoň mě, dostane. Dále je pro mě nepochopitelné, jak vymysleli propojení kvádrů, kdy se který bude zvedat a které další to ovlivní opačným směrem. Možná to naklikali jen tak náhodou, každopádně mě to ohromilo :-) Jo a ještě se mi líbí, že vyrovnávání kvádrů má pokaždé svůj účel, ať už je to cesta nebo dům atd. Všem vřele doporučuji. Já ji ještě nějakou dobu hrát určitě budu.
  • Honza Bittner (9 bodů): Grafika je sice horší, avšak hra je opravdu chytlavá! Špatně jsem však rozeznával, co je na zemi a co není. Také jsem moc nepochopil, jak mám poznat spojitosti mezi bloky.
  • Daniel Vítek (10 bodů): Na první pohled nudná, obyčejná hra. Ale na ten druhý .. pecka. Parádní nápad, grafika sice jednodušší, ale pěkná, dobře zvolená hudba a vznikla velmi zajímavá hra. Občas by se hodilo přepnutí pohledu na druhou stranu.

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2014.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 741x (30.33 MB)

 

Článek pro vás napsal martinsakra
Avatar
Uživatelské hodnocení:
3 hlasů
Autor programuje v C# a Javě + dělá v Unity3D
Aktivity