Řešené úlohy k 14. lekci Cečka Neuronové sítě - Stromový a one-vs-rest přístup Aréna s bojovníky v C++ Statika v C++ Přetěžování operátorů v C++ Čekání na vlákno v C++ a předávání parametrů Plánování a stavy vláken v C++ Bariéry a závory v C++ Synchronizace vláken v C++ - Volatile a Mutex Semafory v C++ Neuronové sítě – Softmax a refaktoring Přiřazovací operátor OpenMP - Paralelizace bez manuálního vytváření vláken v C++ Synchronizovaná fronta a vzor producent - konzument v C++ Polymorfismus v C++ Atomicita v C++ Timed mutex, thread local memory a další konstrukce v C++ Atomické proměnné v C++ prakticky Atomické proměnné v C++ podruhé - Spinlock Abstraktní třídy a rozhraní v C++ Neuronové sítě – Dense vrstva a optimalizátory Seznámení s Vectorem v C++ Neuronové sítě – Model a trénink Deadlock a livelock v C++ Přechod od C k C++ Přetěžování a statika u funkcí Neuronové sítě - Perceptron Neuronové sítě - Krokování, bias a více dimenzí Jak zpřístupnit vlastní server ostatním přes internet Úvod do práce se soubory v jazyce C++ Typy souborů a správné umístění souborů v C++ Neuronové sítě - Normalizace Šablonové třídy v C++ Datum a čas v C++ Diář v C++ Proudy v C++ Matematické funkce v C++ Souborové proudy v C++ a UTF kódování Funkce v jazyce C++ Výjimky v C++ Pokročilá dědičnost v C++ Jmenné prostory v C++ Konverze typů v C++ Formátování souborového vstupu a výstupu v C++ Neuronové sítě - Implementace Chybové stavy proudů v C++ SDL - Události klávesnice Pokročilé operace s pamětí v jazyce C++ Makra Dynamická alokace polí Výčtové typy Šablony Neuronové sítě - Nelineárně separovaná data Řešené úlohy k 9. lekci OOP v C++ Řešené úlohy k 1. a 2. lekci OOP v C++ Neuronové sítě - Příprava na logistickou regresi Řešené úlohy k 3. a 4. lekci OOP v C++ Neuronové sítě - Učení logistické regrese Neuronové sítě - Gradientní sestup a jeho sourozenci Knihovna standardu C Neuronové sítě – Sigmoid a Gradient descent POSIX a Windows Threading library v C++ Neuronové sítě – Dokončení teorie pro logistickou regresi Knihovna standardu C SDL - Události myši SDL - Vytvoření okna a vstup od uživatele Řešené úlohy k 10. až 12. lekci OOP v C++ Kompilace v jazyce C a C++ Řešené úlohy k 13. až 15. lekci OOP v C++ Knihovny v jazyce C a C++ Řešené úlohy k 17. lekci OOP v C++ Řešené úlohy k 18. až 20. lekci OOP v C++ Řešené úlohy k 21. lekci OOP v C++ Neuronové sítě – Hodnocení modelů Neuronové sítě - Porovnání algoritmů gradientního sestupu Neuronové sítě - Tři datové sady a kapacita modelu SDL - Základy vykreslování Vektorizace v C++ Read-Write zámky v C++ Read-Write zámky v C++ - Další implementace Vektorizace v C++ - Restrict ukazatel a zarovnání paměti Binární soubory a neformátovaný text v jazyce C Decorator (dekorátor) Manipulace se soubory a práce s errory v jazyce C Pokročilé cykly v jazyce C Konstantní hodnoty v jazyce C Binární operace v jazyce C Výčtové typy v jazyce C Neuronové sítě - K-fold a refaktoring Přetypování a operátory v jazyce C Knihovny v jazyce C a C++ Neuronové sítě – Křížová entropie Neuronové sítě - Dokončení křížové entropie Podmíněné proměnné v C++ SDL - Práce s obrázky Úvod do vícevláknových aplikací v C a C++ První vícevláknová aplikace v C++ Funkcionální paradigma [přednáška] SDL - Vykreslení textu První objektová aplikace v C++ Bojovník do arény - Zapouzdření Neuronové sítě – Klasifikace do více tříd Řešené úlohy k 7. lekci Céčka Řešené úlohy k 8.-9. lekci Céčka Git - Historie a principy Factory (tovární metoda) Vícerozměrná pole v jazyce C++ Aritmetika ukazatelů v C++ Struktury v jazyce C++ Hrací kostka v C++ a konstruktory Řešené úlohy k 6.-7. lekci C++ Git - Správa větví Řešené úlohy k 10.-11. lekci C++ Dynamická správa paměti v C++ Git - Vzdálený repositář - GitHub a protokoly HTTPS a SSH Úvod do objektově orientovaného programování v C++ Git - Instalace Flyweight (muší váha) Řešené úlohy ke 16. lekci C++ Řešené úlohy k 15. lekci C++ Přetypování a operátory Úvod do ukazatelů v C++ Reference v C++ Řešené úlohy k 8. lekci C++ Destruktory a aplikace konstruktorů v C++ Neuronové sítě - Úvod Git - Zkoumání historie Řešené úlohy k 1.-3. lekci C++ Mág do objektové arény v C++ Řešené úlohy ke 4.-5. lekci C++ Řešené úlohy k 5. lekci OOP v C++ Konstantní metody v C++ Matematické funkce v jazyce C Řešené úlohy k 6. až 8. lekci OOP v C++ Textové řetězce v jazyce C podruhé - Práce se znaky Binární operace Přátelé a vnořené třídy v C++ SDL - Úvod a instalace Textové řetězce v jazyce C++ Git - Základy Dědičnost v C++ Kompilace v jazyce C a C++ pokračování Ukazatel this v C++ Pokročilé operace s pamětí v jazyce C Kopírovací konstruktory v C++ Vícerozměrná pole v jazyce C Coffmanovy podmínky v C++ Kompilace v jazyce C a C++ pokračování Konstantní hodnoty Pokročilé zpracování vstupu a výstupu v jazyce C RAII a chytré zamykání v C++ Object pool (fond objektů) Řešené úlohy k 15. lekci Cečka Řešené úlohy k 11. a 12. lekci Céčka Šablony - pokračování Kompilace v jazyce C a C++ Immutable objects (neměnné objekty) První semestr na ČVUT FIT Řešené úlohy k 12.-14. lekci C++ Řešené úlohy k 16. lekci OOP v C++ Přesun v souboru a implementace v operačním systému SDL - Práce s 8bitovou grafikou SDL - Práce s 16 a 32bitovou grafikou SDL - Errory a logování SDL - Práce s časovačem JavaScriptové frameworky [přednáška] 3D na webu [přednáška] Bonusové cvičení pro jazyk C SDL - Obecná práce s událostmi SDL - Vlastní události a filtrování SDL - RWops, vlákna a další POSIX a Windows Threading library v C Aktivity