Nepřátelé a jejich pohyb ve SpriteKit ToDo aplikace pro iOS ve Swift - Práce s databází Realm Protokoly (rozhraní) ve Swift Tvorba iOS aplikace na počasí - GUI a základní třídy Tvorba iOS aplikace na počasí - JSON a GPS Tvorba iOS aplikace na počasí - Úložiště UserDefaults Řešené úlohy k 1.-3. lekci vývoje pro macOS Tvorba iOS aplikace na počasí - Finální úpravy UI 100 % v kódu - První seznámení s Dynamic Type Přidání fyziky a detekce kolizí ve SpriteKit N-tice (tuples) a další specializované kolekce ve Swift Úvod do kolekcí a genericita ve Swift Nekonečné vlny nepřátel a jejich animace ve SpriteKit Úvod do vícevláknových aplikací ve Swift Dokončení kolizí ve SpriteKit Vytvoření vlastní anotace pro MapView komponentu UI 100 % v kódu - Dokončení aplikace PerformSelector(), run loop a paralelní cyklus ve Swift Vytvoření ToDo aplikace (úkolníčku) pro iOS s ukládáním dat Přetypování a hierarchie objektů ve Swift ToDo aplikace pro iOS ve Swift - Plnění a serializace Filtrování a mapování polí ve Swift Poškození hráče, menu hry a restart ve SpriteKit Slovníky (Dictionary) ve Swift Extensions a jejich rozmanité použití ve Swift Množiny (Set) a množinové operace ve Swift Další částicové efekty ve SpriteKit Vyvíjíme aplikace pro macOS v jazyce Swift Vyvíjíme aplikace pro iOS v jazyce Swift Tvorba UI a seznámení se základními komponentami Swift UI pro různé displeje a Autolayout Cykly ve Swift podruhé - repeat...while, break a continue Jednoduchá kalkulačka pro iOS ve Swift Autolayout a StackView - Praktické ukázky ToDo aplikace pro iOS ve Swift - Vlastní TableViewCell UI 100 % v kódu - První constraints a view debugging ToDo aplikace pro iOS ve Swift - Databázové migrace a řazení Vlastní detail po otevření anotace v MapView a Swift Ošetřování chyb ve Swift ToDo aplikace pro iOS ve Swift - Úvod do Core Data Vytvoření iOS aplikace pro demonstraci GCD Úvod do jazyka Swift, platformy a Xcode Proměnné, typový systém a parsování ve Swift Podmínky (větvení) ve Swift Cykly ve Swift Typový systém podruhé: Datové typy ve Swift Typový systém: Optionals ve Swift Pole ve Swift Úvod do tvorby iOS her s frameworkem SpriteKit Návrh jednoduché kalkulačky pro macOS Úvod do animací v iOS Dokončení jednoduché kalkulačky pro macOS ve Swift Přidání parallax efektu a životů hráče ve SpriteKit Střílení raket a další částicové efekty ve SpriteKit Nepřátelé střílí zpět a dokonce laserem ve SpriteKit UI 100 % v kódu - Stažení receptu pomocí URLSession Úvod do uživatelského rozhraní 100 % v kódu s Auto Layout Úvod do práce s mapami v iOS a Swift Textové řetězce ve Swift podruhé - Práce se znaky Textové řetězce ve Swift do třetice - Split a joined Vícerozměrná pole ve Swift Matematické funkce ve Swift Enumy a vlastní Errory ve Swift Animace v iOS a Swift podruhé Seznámení se s důležitou komponentou TableView Neobjevujte kolo, použijte CocoaPods UI 100 % v kódu - Dokončení základní funkcionality Úvod do objektově orientovaného programování ve Swift První objektová aplikace ve Swift Hrací kostka ve Swift - Zapouzdření, konstruktor a Random Referenční a hodnotové datové typy ve Swift Bojovník do arény ve Swift Aréna s bojovníky ve Swift Jak na podporu Dark Mode v iOS aplikacích Pozadí, ovládání hráče a částicové efekty ve SpriteKit Dědičnost a polymorfismus ve Swift Aréna s mágem (dědičnost a polymorfismus) ve Swift Když jedna obrazovka nestačí - Navigace v iOS Statika ve Swift Vytvoření ToDo aplikace (úkolníčku) pro iOS s ukládáním dat Přetěžování operátorů a užitečné drobnosti ve Swift Vlastnosti ve Swift ToDo aplikace pro iOS ve Swift - Plnění a serializace Úvod do databází ve Swift Podmínky ve Swift podruhé - Ternární výraz a mocnější switch Upomínač narozenin pro macOS - Příprava UI Upomínač narozenin pro macOS - Dokončení UI a propojení ToDo aplikace pro iOS ve Swift - Úvod do Core Data Upomínač narozenin pro macOS - Table View a práce s datem Opravení zamrzající aplikace pomocí použití GCD ve Swift Upomínač narozenin pro macOS - Dokončení aplikace ToDo aplikace pro iOS ve Swift - NSFetchedResultsController Aktivity